Currículum Vitae General Cristina Haro

CURRÍCULUM VITAE                                      


  • DADES PERSONALS

Nom i cognom: Cristina Haro Carnero
DNI:   53328419K
Data i lloc de naixement: 08/04/1984 Barcelona
Adreça: C/ Sant Joaquim nº 4 Bis (08021) Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 645.155.533
Mail: cristinaharocarnero@hotmail.com

  • FORMACIÓ
- Curs de nòmina i Seguretat Social II Foment
- Curs de nòmina i Seguretat Social I Foment
- Diplomatura en Relacions Laborals a la Universitat de Barcelona.
- Batxillerat humanístic Maristes Champagnat de Badalona.
- Educació secundària obligatoria Maristas Champagnat de Badalona.

  • CONEIXEMENTS ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL
Gestió de cursos subvencionats a través de la Fundació Tripartita
- Programa Meta 4 Programa SAP HR, gestió d’altes, introducció de variables, canvis de jornada, IRPF, gestió de sortides d’empresa, canvis organitzatius etc. Contrat@, Sistema Red i Siltra (TCS) gestió de IT/AT
- Paquet office, programes SAPHR, Meta 4, SILTRA, Sistema Red, Contrat@, Delt@
 - Assesorament en matèria de convenis (hosteleria,metal.lúrgia i convenis propis d’empresa), resolució de dubtes ( drets i deures, llicències, sancions, excedències,etc) i d’incidències de nòmina.


  • CONEIXEMENTS RELACIONS LABORALS

-  Elaboració de ERE, tramitació de documentació amb el departamet d’inspecció de treball.
-  Tramitació i comunicació d’acomiadaments, aplicació de sancions, permisos etc.

  • IDIOMES
Castellà llengua materna.                                                                     
Català, nivell C
Anglès  (Intermidiate Escola Oficial de Santa Coloma de Gramenet)

  • EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

- Administrativa de Personal (juliol 2014- Juny 2016) T-Systems ITC Iberia gestió d’àrea de 1000 empleats; contractació, comunicacions a Sistema Red, contrat@. Gestió de IT/ AT (comunicacions Delt@) introducció de variables, tramitació d’acomiadaments i sortides d’empresa, assesorament als empleats i managers. Gestió de passes dels tècnics a client (TCS, documentació en materia de prevenció).Resolució d’incidències de nòmina. Gestió de liquidacions de despeses i pàrquing.
- Administrativa de Personal i Selecció (Febrer 2013- Desembre 2013) Avance Level ETT gestió de contractes, tràmits amb Sistema Red i Contrata. Criba curricular i publicació d’ofertes.Entrevistes individualitzades i grupals
-Administrativa de Personal (octubre 2011- abril 2012) TechData S.L,  contratació, programa GPCN ( Contrat@ y Sistem@ red), bestretes,finiquitos, etc.), baixes de IT, comunicacions a la Winsuite

-Administrativa de personal/ Ajudant Departament de Relacions Laborals. (2010-2011) AREAS, S.A  realitzant tarees del departament de personal, a través del programa Meta 4 (Contratació, tramitació de llicèncias, bestretes, finiquitos, assesorament al traballador i responsables de centre…)
- Tramitació de sancions, acomiadaments, negociacions amb comité d’empresa, tramitació d’ hores sindicals.
- Asessorament a responsables i supervisors de zona dins del marc legal del Conveni Col.lectiu de Hosteleria.
-  Gestió d’ERE, comunicacions a Inspecció de treball i negociacions amb comité
-  Assistència a diferents inspeccions de treball i CMACS
- Gestió de calendaris laborals


-Administrativa de personal. EADA (Barcelona)  contractació, tramitació de subvencions amb Fundació tripartita FORCEM) 2008-2009

- Enllaç de personal. Decathlon (Ciutat Vella, Barcelona) gestió de contractes, tramitació de baixes, calendari laboral, de Març a Maig de 2007.

  • DADES D’INTERÈS

Carnet de conduïr i cotxe propi

Comentarios

Entradas populares