Currículum Vitae General Cristina Haro
CURRÍCULUM VITAE
- DADES PERSONALS
Nom i cognom: Cristina Haro Carnero
DNI: 53328419K
Data i lloc de naixement: 08/04/1984 Barcelona
Adreça: C/ Sant Joaquim nº 4 Bis (08021) Santa Coloma de
Gramenet
Telèfon: 645.155.533
Mail: cristinaharocarnero@hotmail.com
- FORMACIÓ
- Curs de nòmina i Seguretat Social II Foment
- Curs de nòmina i Seguretat Social I Foment
- Diplomatura en Relacions Laborals a la
Universitat de Barcelona.
- Batxillerat humanístic Maristes Champagnat de
Badalona.
- Educació secundària obligatoria Maristas
Champagnat de Badalona.
- CONEIXEMENTS ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL
- Gestió de cursos subvencionats a través de la Fundació Tripartita
- Programa Meta 4 Programa SAP HR, gestió d’altes,
introducció de variables, canvis de jornada, IRPF, gestió de sortides
d’empresa, canvis organitzatius etc. Contrat@, Sistema Red i Siltra (TCS) gestió de IT/AT
- Paquet office, programes
SAPHR, Meta 4, SILTRA, Sistema Red, Contrat@, Delt@
-
Assesorament en matèria de convenis
(hosteleria,metal.lúrgia i convenis propis d’empresa), resolució de dubtes (
drets i deures, llicències, sancions, excedències,etc) i d’incidències de
nòmina.
- CONEIXEMENTS RELACIONS LABORALS
- Elaboració de ERE, tramitació de
documentació amb el departamet d’inspecció de treball.
- Tramitació i comunicació
d’acomiadaments, aplicació de sancions, permisos etc.
- IDIOMES
Castellà llengua materna.
Català, nivell C
Anglès (Intermidiate Escola Oficial
de Santa Coloma de Gramenet)
- EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
- Administrativa de Personal (juliol 2014- Juny
2016) T-Systems
ITC Iberia gestió d’àrea de 1000 empleats; contractació,
comunicacions a Sistema Red, contrat@. Gestió de IT/ AT (comunicacions Delt@)
introducció de variables, tramitació d’acomiadaments i sortides d’empresa,
assesorament als empleats i managers. Gestió de passes dels tècnics a client
(TCS, documentació en materia de prevenció).Resolució d’incidències de nòmina.
Gestió de liquidacions de despeses i pàrquing.
- Administrativa de Personal i Selecció (Febrer
2013- Desembre 2013) Avance Level ETT gestió de contractes, tràmits amb Sistema Red i
Contrata. Criba curricular i publicació d’ofertes.Entrevistes individualitzades
i grupals
-Administrativa
de Personal (octubre 2011- abril 2012) TechData S.L, contratació, programa GPCN ( Contrat@ y Sistem@ red), bestretes,finiquitos,
etc.), baixes de IT, comunicacions a la Winsuite
-Administrativa de personal/ Ajudant Departament de
Relacions Laborals. (2010-2011) AREAS, S.A realitzant
tarees del departament de personal, a través del programa Meta 4 (Contratació,
tramitació de llicèncias, bestretes, finiquitos, assesorament al traballador i
responsables de centre…)
- Tramitació de sancions,
acomiadaments, negociacions amb comité d’empresa, tramitació d’ hores
sindicals.
- Asessorament a
responsables i supervisors de zona dins del marc legal del Conveni Col.lectiu
de Hosteleria.
- Gestió d’ERE, comunicacions a Inspecció de
treball i negociacions amb comité
- Assistència a diferents inspeccions de
treball i CMACS
-
Gestió de calendaris laborals
-Administrativa de personal. EADA (Barcelona) contractació, tramitació de subvencions amb Fundació
tripartita FORCEM) 2008-2009
- Enllaç de
personal. Decathlon (Ciutat Vella, Barcelona) gestió de contractes,
tramitació de baixes, calendari laboral, de Març a Maig de 2007.
- DADES D’INTERÈS
Carnet de conduïr i cotxe propi
Comentarios
Publicar un comentario